دانلود آهنگ جدید امیر تتلو با نام اون الان حالش خوبه

N.R


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

RSS

WeLcOmE To iFILM1
دانلود فیلم»آهنگ»موزیک ویدیو»عکس»همه در iFILM1

11 / 6

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو با نام اون الان حالش خوبه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و شندینی امیر تتلو با نام اون الان حالش خوبه

به همراه متن ترانه

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو با نام اون الان حالش خوبه

 

متن آهنگ جدید امیر تتلو با نام اون الان حالش خوبه

****

نمیتونم بشم حریفه این زنگ میزنه میگه که ما دیگه غریبه ایم شبیه ، عاشقای توی قصه بودیم ما ولی رفته و نامش رو میزه مثه تو فیلما نه میتونم بگم مثه همیشه ایم نه هیچ آدمی دیدم که بگم شبیشه این نمیشه ، بگم حرفامو حتی نصفشو اینجا آخه ندیده هیچکی مثلشو هیچ جا

اون الان حالش خوبه می خنده با دوستاش مسافرت میره من شدم یکی که داره رد میده انقدر حالم بده خودشم خواب بد دیده …

  ♫♫♫

اون خوبیامو یادش نیست و راحت داره میده ادامه اما من حسی که دارم یه چیزی مثه اعدامه من اصلا حالم خوش نی اوضاعه خونه اسف باره آخه اون اصلن نمی فهمه بی من چه چیزایی از دست داده..

اون الان حالش خوبه می خنده با دوستاش مسافرت میره من شدم یکی که داره رد میده انقدر حالم بده خودشم خواب بد دیده:: دانلود با لینک مستقیم و کیفیت320 :: دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 128


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط N.R در ساعت 13:17

اميدوارم لحظات خوبي را در وبسايت داشته باشيد❤️
ایمیل مدیر :


ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به iFILM






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.:: Design Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.